بهترین فیلم ها و سریال های کره ای

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 35
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 62
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 127
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
    آي پي امروز آي پي امروز : 21
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 42
    بازدید هفته بازدید هفته : 189
    بازدید ماه بازدید ماه : 1622
    بازدید سال بازدید سال : 3430
    بازدید کلی بازدید کلی : 3430

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.28.9
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای


در سال‌های اخیر تماشای سریال‌های کره‌ای در دنیا به‌ویژه ایران رواج پیدا کرده است که می‌توان گفت دلیل نزدیکی برخی سنت‌ها بین دو کشور است. سریال های کره ای در ژانرهای مختلف پیشرفت چشمگیری داشته اند و توانسته اند بینندگان زیادی را به خود جذب کنند.

درباره سریال شوالیه تاریکی

یکی از بهترین سریال کره ای سال 2023 که با داستان زیبای خود توانسته است بینندگان زیادی را به خود جذب کند و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کند، سریال شوالیه سیاه است. چو یی سوک روی صندلی کارگردانی این سریال حضور دارد و هنرمندانی چون کیم وو بین، سونگ سونگ هون، نام کیونگ اوپ و لی سون وون حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. فیلمنامه سریال شوالیه سیاه را چو یی سوک با قلم زیبای خود نوشته است. این سریال 6 قسمتی بر اساس وبتونی به نام شوالیه سیاه اثر لی یون کیون ساخته شده است.

در سریال شوالیه تاریکی، E. امسال، با وجود شرایط بد زندگی، تنها 1% باقی مانده است، اما این راننده است که نقش مهمی را ایفا می کند و پناهندگانی که می خواهند به زندگی خود ادامه دهند، باید توسط راننده نجات پیدا کنند آورده شود.

در مورد سریال میخوام ازت متنفر باشم

عشق و نفرت کیم جونگ کوانگ یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 است. از دید بیننده، سریال بسیار جذاب و هیجان انگیز است، با چرخشی طنز در داستان عشق بین یک بازیگر و یک زن. نقاط قوت «دوستت دارم، از تو متنفرم» بازی های زیبای بازیگران و کارگردانی عالی کیم جونگ کوانگ است و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

داستان سریال «دوستت دارم و ازت متنفرم» داستان آشنایی و رابطه عاشقانه زن و مردی است که قبل از آشنایی با یکدیگر قصد ازدواج نداشتند. یئو می ران وکیلی است که از نشان دادن ضعف در مقابل مردان متنفر است. در مقابل او بازیگری به نام کانگ هو قرار دارد که از زن ها خوشش نمی آید و همیشه به زن ها مشکوک است. با آشنایی این دو نفر با هم صحنه های جالبی را با حس کمدی خلق می کنند که مخاطب را به تماشای ادامه سریال ترغیب می کند. این سریال عاشقانه را با ما در ملوفیلم ببینید.

درباره سریال پادشاه زمین

سریال King the Land با داستانی درام و کمدی توانسته توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کند. این سریال کمدی که یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 است به کارگردانی ایم هیون ووک ساخته شده است. چویی وظیفه نگارش فیلمنامه سریال رم King the Land را بر عهده دارد که در 16 قسمت برای عاشقان کمدی ساخته شده است.

داستان سریال پادشاه جهان داستان زندگی مرد جوانی به نام گو وون (با بازی لی جون هو) را روایت می کند. Gowon وارث یک هتل زنجیره ای (King Group) است که با هتلدار شیرین و بامزه ای به نام Cheon Sa Rong (با بازی Im Yoon Ah) آشنا می شود. این مقدمه و قسمت های بعدی داستان این سریال مهیج را که یکی از جدیدترین سریال های کره ای به حساب می آید، رقم زد. اگر می خواهید سریال های کره ای را با طنز و خنده تماشا کنید، سریال پادشاه سرزمین ملوفیلم را ببینید.

در مورد قوانین نمایندگی حمل و نقل

داستان سریال 'مأمور تحویل' زندگی عجیب یک راننده تاکسی به نام سئو یانگ مین را فاش می کند. سئو یانگ مین تنها ارواح را به عنوان مسافر در تاکسی خود می پذیرد. و سعی کنند آخرین آرزوی خود را برآورده کنند. یکی از مسافران یانگ مین روح دختری به نام کانگ جی هیون است که هیچ خاطره ای از زندگی ندارد. با داستانی مرموز و هیجان انگیز بنابراین این سریال در لیست بهترین سریال های کره ای سال 2023 قرار گرفت.

کانگ سئول و پارک دای هی این اثر جذاب و عاشقانه را با هم تهیه کرده اند. KT Studio Ginny سازنده این سریال است که موسیقی متن آن توسط کیم جونگ چون ساخته شده است. بازی زیبای بازیگران این سریال و به تصویر کشیدن داستانی عاشقانه و اسرارآمیز با طنز، مورد توجه منتقدان قرار گرفته و توانسته است بینندگان زیادی را به سمت سریال جذب کند. جو هیو جین، پارک هه یانگ و هان بو کیونگ با همکاری یکدیگر فیلمنامه این سریال را نوشتند که در 12 قسمت به بینندگان نمایش داده شد.

درباره سریال ازدواج ممنوع

ازدواج ممنوع یکی از جدیدترین درام های کره ای با بازی پارک جو هیون، کیم یانگ دایی، کیم وو سوک و چوی دیک مون است. کارگردانی این سریال بر عهده پارک سانگ وو و جونگ هون بود که توانستند با خلق یک محصول جذاب و خنده دار مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. فیلمنامه این اثر طولانی و خنده دار را جانگ جی هی با قلم زیبای خود نوشته است.

داستان زیبای ازدواج ممنوع، یکی از بهترین درام های کره ای سال 2023، داستان زندگی پادشاهی را روایت می کند که همسرش هفت سال پیش فوت کرده و پس از آن ازدواج در چوسون ممنوع است. سپس رونگ (با بازی پارک جو هیون) دختر یکی از وزرای پادشاه است و طی یک حادثه غم انگیز، زندگی او به عنوان یک هنرمند ادامه می یابد. زمانی که این دختر زیبا وارد دربار شد، ادعا کرد که حامل روح همسر پادشاه مرده است. داستان این دختر و پادشاه داستان زیبایی را به حاضران ارائه کرد که بسیار هیجان انگیز و فوق العاده بود.

درباره سری کارهای بعد از مدرسه

سریال The After School Task یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 به کارگردانی سونگ یونگ ایل است که این سریال با داستان غیرعادی و جذاب خود توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. هنرمندانی چون Shin Hyun-soo، Lee Sun-Won، Kwan Eun-bin و Kim Ki-Hye در این سریال حضور دارند و نقش هایی را ایفا می کنند که بازیگران زیبای آن ها یکی از نقاط قوت سریال است.

موسیقی این سریال که یکی از جدیدترین سریال های کره ای است را باک یون وو ساخته و یون سو فیلمنامه آن را نوشته است.

داستان مجموعه کارهای بعد از مدرسه داستان یک سرباز جوان کره ای را روایت می کند. عادت به تماشای چراغ های قرمز مرموز در آسمان باعث شده مردم از آنچه پس از ظاهر شدن یکی از آنها اتفاق می افتد غافل شوند. با سقوط یکی از این گوی های قرمز، موجودی مرموز ظاهر می شود که می تواند در کمترین زمان ممکن یک شهر و مردم آن را نابود کند.

ویرانی میدانی منجر به نابودی نیمی از ارتش کره شد. و دولت تصمیم گرفت تا دانش‌آموزان دبیرستانی را برای دفاع در برابر تهاجمات بیگانگان تربیت کند و به تدریج به این دانش‌آموزان که تنها فکرشان شرکت در کنکور بود، به مدرسه برود. تبدیل به یک پایگاه نظامی شده است. و آنها توسط افسر ارتش لی چون هو برای مبارزه با خطرناک ترین دشمنان ممکن آموزش دیدند.

درباره سری آهنگ های حاجدو

یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023، سریال آهنگ راهزن به کارگردانی هوانگ جون هیوک است. در این سریال بازیگرانی چون کیم نام گیل، سو هیون، لی هیون ووک، یو جائه میونگ و لی هو جونگ به ایفای نقش می پردازند. این سریال عناصر مختلفی از جمله اکشن، تاریخی، درام و هیجانی را با داستانی دیدنی ترکیب کرده و توانسته نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این سریال پیام‌های معنوی و ارزشمندی را به بینندگان منتقل می‌کند که داستان شجاعت، تلاش و مقاومت برای پاسداری از کشور را به تصویر می‌کشد.

داستان سریال آهنگ راهزن در مورد گروهی از راهزنان در منطقه شورشی گاندو در کره جنوبی است که در دهه 1920 اتفاق می افتد. این گروه های یاغی با معرفی خود به عنوان راهزنان آهنگ، به هر وسیله ای برای محافظت از سرزمین خود در برابر ارتش استعماری ژاپن متوسل می شوند. اگر علاقه مند به تماشای سریال های کره ای جالب و تاریخی هستید، سریال Song Bandit گزینه خوبی برای تماشا است.

درباره بدترین سریال شیطانی تا کنون

بدترین سریال اهریمنی به کارگردانی هان دونگ ووک یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 با بازیگران موفقی مانند جی چان ووک، وی ها جون و ایم سِمی است. جی چانگ ووک با بازی موفقش در سریال صدای جادویی، بازی عالی در جنایی و بازی عالی در سریال تاریک ترین شیطان توانست مخاطبان زیادی را برای تماشای این سریال جذب کند.

این سریال شگفت انگیز یکی از جدیدترین درام های کره ای، چالش ها و وقایع پیش روی کارآگاهانی را دنبال می کند که مجبور می شوند مثلث قاچاق مواد مخدر بین ژاپن، کره و چین را بررسی کنند. سریال بدترین شیطان در دهه 1990 اتفاق می افتد، جایی که یک پلیس مخفی باید به یک سازمان قاچاق مواد مخدر بین سه کشور نفوذ کند. اگر از طرفداران فیلم های هیجانی و جنایی کره ای هستید، Melofilm تماشای The Worst Devil Series را توصیه می کند.




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 24 مرداد 1403 ساعت: 18:51
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: